Μενού Κλείσιμο

ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΤΜΗΜΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

 

 Αριθμός απόφασης

865/2021

ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

 

(11983/6063/2019)

  

ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ από τη Δικαστή Αντιγόνη – Καλλιόπη Αδάμ, Πρωτοδίκη, την οποία όρισε το Τριμελές Συμβούλιο Διεύθυνσης  και από τη Γραμματέα Χρυσούλα Σαχίνη.

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του, στον Πειραιά, στις 17 Νοεμβρίου 2020, για να δικάσει την υπόθεση μεταξύ:

ΤΗΣ  ΕΝΑΓΟΥΣΑΣ: Ανώνυμης εταιρίας με την επωνυμία … που εδρεύει στον ……. (…, νομίμως εκπροσωπούμενης,  για την οποία κατέθεσε προτάσεις ο πληρεξούσιος Δικηγόρος Χρήστος Πλέγκας (ΑΜ ΔΣΠ 003150) και δεν εκπροσωπήθηκε στο ακροατήριο από πληρεξούσιο δικηγόρο.

ΤΗΣ ΕΝΑΓΟΜΕΝΗΣ: Ναυτικής Εταιρείας με την επωνυμία ….», που εδρεύει στη … νομίμως εκπροσωπούμενης, για την οποία κατέθεσε προτάσεις ο πληρεξούσιος Δικηγόρος Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος (ΑΜ ΔΣΑ 037402) και δεν εκπροσωπήθηκε στο ακροατήριο από πληρεξούσιο δικηγόρο.

Η ενάγουσα ζητεί να γίνει δεκτή η, από 30.12.2019, αγωγή της κατά της εναγομένης, που κατατέθηκε στη γραμματεία του Δικαστηρίου αυτού, στις 30.12.2019, με γενικό αριθμό κατάθεσης 11983/2019 και ειδικό αριθμό κατάθεσης 6063/2019, η οποία, μετά το πέρας των προθεσμιών των άρθρων 237 και 238 ΚΠολΔ, προσδιορίσθηκε για να συζητηθεί στη δικάσιμο που αναφέρεται στην αρχή της παρούσας, και εγγράφηκε στο πινάκιο.

Η υπόθεση εκφωνήθηκε στη σειρά της από το πινάκιο και συζητήθηκε.

ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ

          Με τον Ν. 4748/1930 (ΦΕΚ 166 Α’), ο οποίος αναμορφώθηκε με τον Α.Ν. 1559/1950 (ΦΕΚ 252 Α’), που κυρώθηκε, τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το Ν. 1630/1951 (ΦΕΚ 8 Α’), ιδρύθηκε το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με την επωνυμία …», το οποίο ορίσθηκε αποκλειστικά αρμόδιο για τη διοίκηση και τη γενική εκμετάλλευση του Λιμένος Πειραιώς. Ακολούθως, με το άρθρο πρώτο του Ν. 2688/1999 (ΦΕΚ/Α/40/1.3.1999), ο οποίος άρχισε να ισχύει, κατά το άρθρο εικοστό, δύο μήνες μετά τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, το ως άνω νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρία με την επωνυμία … Ανώνυμη Εταιρία» και με διακριτικό τίτλο … και ορίσθηκε ότι πρόκειται για ανώνυμη εταιρία κοινής ωφέλειας με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, η οποία λειτουργεί κατά τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας, απολαμβάνει διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας, τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, και διέπεται από τον παραπάνω νόμο, από τον κ.ν. 2190/1920, και συμπληρωματικά από τις διατάξεις του Ν. 2414/1996 (ΦΕΚ 135 Α’), καθώς και του α.ν. 1559/1950. Περαιτέρω, με το άρθρο δεύτερο του ίδιου νομοθετήματος ορίσθηκε ότι: «1. α. Οι διατάξεις του α.ν. 1559/1950 εφαρμόζονται αναλόγως στην Εταιρία … εκτός εκείνων που αναφέρονται σε θέματα τα οποία ρυθμίζονται διαφορετικά από τις διατάξεις του παρόντος νόμου που αφορούν την … … 6. Οι αναγκαίοι για την εκπλήρωση του σκοπού της Εταιρίας … κανονισμοί εκδίδονται από το Διοικητικό Συμβούλιο μετά από εισήγηση του Συμβουλίου Διεύθυνσης. Μέχρι την έκδοση των Κανονισμών του προηγούμενου εδαφίου εφαρμόζονται οι Κανονισμοί που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του παρόντος. 7. Οι αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της … που αφορούν Κανονισμούς και Τιμολόγια δημοσιεύονται στο δεύτερο τεύχος της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως…». Εξάλλου, στο καταστατικό της … που περιλαμβάνεται στο άρθρο τρίτο του ίδιου νομοθετήματος ορίζεται ότι στο σκοπό της εταιρίας περιλαμβάνεται -μεταξύ άλλων- η παροχή υπηρεσιών ελλιμενισμού των πλοίων. Περαιτέρω, κατά το άρθρο 16 παρ. 1 έως 4 του Κανονισμού Οικονομικής Διαχειρίσεως του …. και ελέγχου  αυτής [υπ’ αριθ. 45057/11/72/18.12.1972 κοινή απόφαση των Υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομικών αφετέρου (ΦΕΚ/Β/57/1973), η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 14 του α.ν. 1559/1950, που κυρώθηκε με το Ν. 1630/1951]: «1. Οφειλέται του …., μη καταβάλλοντες τα χρέη των εντός της υπό της παραγρ. 2 του άρθρου 7ου του παρόντος οριζομένης 10ημέρου προθεσμίας, οφείλουν, από της πρώτης ημέρας της κοινοποιήσεως αυτοίς του οικείου λογαριασμού (τιμολογίου), τόκους υπερημερίας. 2. Οι τόκοι υπερημερίας ορίζονται εις ποσοστόν εν επί τοις εκατόν (1%) δι’ έκαστον (κατ’ αντίστοιχον ημερομηνίαν) μήνα καθυστερήσεως δια τους δυο (2) πρώτους μήνας εκάστου μηνός λαμβανομένου αδιαιρέτως και εις το ακέραιον. 3. Από της πρώτης ημέρας του τρίτου (3) μηνός και μέχρι εξοφλήσεως του χρέους των, υποχρεούνται εις την καταβολήν, αντί τόκων υπερημερίας, προσαυξήσεως ανερχομένης εις ποσοστόν ένα και ήμισυ επί τοις εκάτον (1.50%) δι’ έκαστον περαιτέρω μήνα καθυστερήσεως. 4. Κατ’ εξαίρεσιν, τόκοι υπερημερίας και προσαυξήσεις οφείλονται από της επομένης καθ’ ην τα χρέη κατέστησαν απαιτητά κατά τας οικείας περί αυτών διατάξεις, συμβάσεις, πράξεις της Διοικήσεως κλπ. ανεξαρτήτως χρόνου βεβαιώσεως αυτών, εις τας ακολούθους περιπτώσεις οφειλών: α) Πληρωτέων εις δόσεις, β) Εκ παρακρατουμένων υπό τρίτων, των υπέρ του …. εισπραττομένων τελών και δικαιωμάτων, γ) Εκ συμβάσεων ή άλλων δικαιοπραξιών, δ) Εκ καταλογισμού ελλειμμάτων, ε) Εκ μη εγκαίρου αποδόσεως των παρά τρίτων εσπραττομένων δικαιωμάτων του …., στ) Μη εγκαίρου καταβολής των δικαιωμάτων κύτους, περί ών η παρ. 2 του άρθρου 10ου του παρόντος, ζ) από τη μη έγκαιρη καταβολή των δικαιωμάτων των παρ. 1 μέχρι και 3 του άρθρου 9 του Κανονισμού και Τιμολογίων δικαιωμάτων για τα πλοία και πλωτά ναυπηγήματα». Επίσης, κατά το άρθρο 18 παρ. 1 του ίδιου Κανονισμού: «Από της επομένης ημέρας καθ’ ην κατά το αρθρ. 10 του παρόντος καθίστανται απαιτητά τα προς τον …. χρέη, και πάντως ουχί προ της παρελεύσεως μηνός από της κοινοποιήσεως του Λογαριασμού, το Τμήμα Εισπράξεων και Πληρωμών υποχρεούται να επιδιώξη την είσπραξίν των, διά της λήψεως κατά των καθυστερούντων ή δυστροπούντων οφειλετών των υπό του Κώδικος Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε.) προβλεπομένων αναγκαστικών μέτρων». Εξάλλου, με την υπ’ αριθ. 180/29.09.2010 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του …. (ΦΕΚ 1643/Β/14.10.2010) θεσπίσθηκε «Κανονισμός και Τιμολόγια Χρεώσεων επί πλοίων – πλωτών ναυπηγημάτων στην λιμενική περιοχή του …».  Με τον Κανονισμό αυτόν, όπως αυτός συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε με τις υπ’ αριθ. 62/14.03.2011 (ΦΕΚ 669/Β/26.04.2011), 77/28.03.2011 (ΦΕΚ 853/Β/16.05.2011), 112/09.07.2012 (ΦΕΚ 2239/Β/02.08.2012), 117/09.07.2012 (ΦΕΚ 2239/Β/02.08.2012), 99/10.07.2014 (ΦΕΚ 2380/Β/05.09.2014) αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του …. ρυθμίζονται -μεταξύ άλλων- θέματα προσόρμισης, παραβολής, πρυμνοδέτησης και ελλιμενισμού των πλοίων και πλωτών ναυπηγημάτων στη θαλάσσια περιοχή δικαιοδοσίας του …. και καθορίζονται οι αντίστοιχες χρεώσεις. Περαιτέρω, με το άρθρο 7 του Κανονισμού ορίζεται ότι: «1. Οι χρεώσεις προσόρμισης, παραβολής και πρυμνοδέτησης των πλοίων/πλωτών ναυπηγημάτων εσωτερικού, καταβάλλονται κάθε μήνα μέχρι την εικοστή (20η) ημέρα του επόμενου μήνα. 2. Οι χρεώσεις ελλιμενισμού οι οποίες υπολογίζονται για κάθε μήνα αδιαίρετο βεβαιώνονται ανά τρίμηνο και καταβάλλονται μέχρι την 20η ημέρα του επόμενου, μετά τη λήξη του τριμήνου μήνα. Η μετά την παρέλευση της προθεσμίας αυτής καταβολή τους συνεπάγεται την επιβολή τόκων επί της συνολικής αξίας του τιμολογίου. …5. Για τις λοιπές χρεώσεις έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 7 του Κανονισμού Οικονομικής Διαχείρισης …. (Κ.Ο.Δ. /…), δηλαδή καταβάλλονται εντός δεκαημέρου από της κοινοποίησης του τιμολογίου», ενώ το άρθρο 8 παρ. 1: «Υπόχρεοι για την καταβολή στον …. των προβλεπόμενων από τον παρόντα Κανονισμό πάσης φύσεως χρεώσεων, που βαρύνουν και παρακολουθούν το ναυπήγημα είναι ο κύριος του πλοίου, ο πλοιοκτήτης, ο εφοπλιστής, ο διαχειριστής, ο κατά τον χρόνο της δημιουργίας της απαίτησης ναυτικός πράκτορας ή ο ενεργήσας ως νόμιμος εκπρόσωπος του ναυπηγήματος, ευθυνόμενοι έκαστος «αλληλεγγύως και εις ολόκληρον». Εξάλλου, με τον Ν. 4404/2016 (ΦΕΚ 126/Α/08.07.2016) κυρώθηκε η από 24.06.2016 Σύμβαση παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και της … Με το άρθρο 7 παρ. 1 και 3 του νόμου αυτού, ο οποίος με βάση το άρθρο 20 παρ. 3 ισχύει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ορίζεται ότι: «1. Η … Α.Ε.» εξουσιοδοτείται να ορίζει, να επιβάλλει και να εισπράττει για ίδιο λογαριασμό: α) λιμενικά τέλη υποδομών και β) τέλη λιμενικών υπηρεσιών, όπως καθένα από τα παραπάνω έχει εκάστοτε προσδιοριστεί ή/και (κατά περίπτωση) εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 (Έσοδα Λιμένα και Τιμολογιακή Πολιτική) της Σύμβασης Παραχώρησης. Έως το τέλος του 2016, τα λιμενικά τέλη υποδομών και τα τέλη λιμενικών υπηρεσιών θα ορίζονται από την … Α.Ε.» στα επίπεδα που αναγράφονται στα ήδη ισχύοντα τιμολόγια κατά την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης Παραχώρησης…3.Ο ιδιοκτήτης, ο ναυλωτής, ο διαχειριστής, ο πράκτορας και ο πλοίαρχος κάθε σκάφους είναι από κοινού και εις ολόκληρον υπεύθυνοι αναφορικά με το σκάφος για την πληρωμή κάθε τέλους που επιβάλλεται από την … Α.Ε.», σύμφωνα με την ως άνω παράγραφο 1», ενώ με το άρθρο 20 παρ. 2 ορίζεται ότι: «2α. Από την έκδοση του παρόντος νόμου και με την επιφύλαξη διαφορετικής ειδικής ρύθμισής του, ανακαλούνται, καταργούνται ή στερούνται ισχύος: (α) διατάξεις νόμων με ειδική εφαρμογή στην … Α.Ε.» και/ή στον Ο. Λ. Π., υπό τη μορφή της προκατόχου νομικής οντότητας δημοσίου δικαίου (ΝΠΔΔ), στο βαθμό που απονέμουν αρμοδιότητα στο Διοικητικό Συμβούλιο του/της …» να υιοθετεί, να εισάγει, να θεσπίζει, να εκδίδει, να καθιερώνει ή να τροποποιεί κανονιστικές διατάξεις και κανονισμούς λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των διατάξεων του άρθρου 4 και του άρθρου 21, παρ. 2 του Α.Ν. 1559/1950, όπως ισχύει, (β) διατάξεις νόμων, στο μέτρο που είναι ασυμβίβαστες με τις διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης (συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, της κατανομής λειτουργιών και ευθυνών που προβλέπεται στο άρθρο 11 αυτής) και/ή στον παρόντα νόμο, (γ) διατάξεις νόμων (είτε αυτές εισάγουν προϋποθέσεις είτε καθιερώνουν εξαιρέσεις από εφαρμοστέες προϋποθέσεις), στο μέτρο που εφαρμόζονται στην … Α.Ε.» ή/και στον Λιμένα Πειραιά, αλλά όχι σε μία ή περισσότερες συγκρίσιμες επιχειρήσεις ή/και συγκρίσιμους λιμένες, εκτός κι αν οι διατάξεις αυτές, όπως εφαρμόζονται στο Λιμένα Πειραιά, δεν είναι αντίθετες με συγκεκριμένη διάταξη της Σύμβασης Παραχώρησης, (δ) διατάξεις νόμων, στο μέτρο που είναι ασύμβατες με τον έλεγχο της … Α.Ε.» από ιδιωτικό οικονομικό φορέα, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, των διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσίας σχετικά με το «δημόσιο τομέα», τις «επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας» ή/και εκείνα τα νομικά πρόσωπα που ελέγχονται έμμεσα ή άμεσα από το Ελληνικό Δημόσιο (εφόσον δεν εφαρμόζονται και σε άλλα νομικά πρόσωπα), (ε) διατάξεις νόμων που απονέμουν στην … Α.Ε.» οποιαδήποτε από τις αρμοδιότητες που απαριθμούνται στο άρθρο 6 του παρόντος νόμου, ή/και (στ) εκτελεστικοί κανόνες ή κανονισμοί λειτουργίας που έχουν εκδοθεί από τα αρμόδια όργανα της … Α.Ε» και/ή τον Ο. Λ. Π., στο μέτρο που έλκουν την ισχύ τους από οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες διατάξεις. 2β. Η ως άνω παράγραφος 1 δεν εφαρμόζεται στους κανόνες και στους κανονισμούς στους οποίους αναφέρεται το άρθρο 1.7(γ) της κυρούμενης Σύμβασης Παραχώρησης, για τη χρονική περίοδο και υπό τις προϋποθέσεις που προσδιορίζονται ειδικότερα στη Σύμβαση Παραχώρησης. Επιπλέον, η … Α.Ε.» μπορεί ανά πάσα στιγμή να υιοθετεί, να τροποποιεί και να εφαρμόζει δεσμευτικούς εταιρικούς κανόνες και κανονισμούς που θα ισχύουν για την ίδια, στο βαθμό που αυτό είναι ειδικότερα αναγκαίο από τη Σύμβαση Παραχώρησης ή/και επιτρέπεται υπό την εφαρμοστέα κείμενη νομοθεσία, για ζητήματα που αφορούν, μεταξύ άλλων, τις εσωτερικές πτυχές της οργάνωσης, της δομής, των υπηρεσιών και των λειτουργιών της. 2γ. Από τη δημοσίευση του παρόντος, η … Α.Ε.» θα έχει το δικαίωμα να ασκεί αποκλειστικά και μόνο τις εξουσίες και τις αρμοδιότητες που προβλέπονται ειδικότερα στη Σύμβαση Παραχώρησης.». Σύμφωνα με την Αιτιολογική Έκθεση του παραπάνω νόμου, η περιέλευση του ελέγχου της … σε ιδιώτες επενδυτές καθιστά απαραίτητες κάποιες αναπροσαρμογές του κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας της, καθώς καθίσταται μη συμβατή με τον, ιδιωτικό πλέον, χαρακτήρα της … η διατήρηση ορισμένων αρμοδιοτήτων που εμπεριέχουν ενάσκηση δημόσιας εξουσίας, ιδίως κανονιστικής υφής. Επίσης, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 16 σκέψη της Αιτιολογικής Έκθεσης μετά την παραχώρηση η … θα απολέσει τον χαρακτήρα της ως νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου «διφυούς» χαρακτήρα και θα μεταταγεί σε καθεστώς νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με αμιγή χαρακτήρα επιχειρηματικής εκμετάλλευσης, γεγονός που προϋποθέτει την κατάργηση και αφαίρεση από την … αρμοδιοτήτων και εξουσιών, τις οποίες εξακολουθεί να ασκεί μέχρι σήμερα και οι οποίες ενέχουν στοιχεία ενάσκησης δημόσιας εξουσίας ή προσιδιάζουν περισσότερο στον δημόσιο πυλώνα της λειτουργίας της πολιτείας. Για τον λόγο αυτό ο Α.Ν. 1559/1950 με τον οποίο έχει εξουσιοδοτηθεί ο …. (τότε υπό τη μορφή ν.π.δ.δ.) να εκδίδει κανονισμούς προς ρύθμιση διαφόρων ζητημάτων αρμοδιότητάς του καταργείται. Οι κανονισμοί που εκδίδει είναι εσωτερικοί και δεν έχουν πλέον την ισχύ ουσιαστικού νόμου, δεδομένου ότι η άσκηση διοικητικής αρμοδιότητας από ιδιωτική κερδοσκοπική ανώνυμη εταιρεία δεν μπορεί να γίνει συνταγματικά ανεκτή. Εξάλλου, σύμφωνα με το Παράρτημα 1.7 Μέρος ΙΙ της σύμβασης παραχώρησης, ορίζεται ότι διατηρούνται από τους Κανονισμούς Λειτουργίας του … (Αρθρο 1.7(γ)» «Μόνον όσοι εκ των Κανονισμών Λιμένος που βρίσκονται σε ισχύ (ή, κατά περίπτωση, τα μέρη αυτών), και ορίζουν τα επίπεδα, τον τρόπο υπολογισμού και/ή όρους πληρωμής τιμολογίων που επιβάλλονται από την …, στο μέτρο που δεν είναι αντίθετοι με τις διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης και/ή τις διατάξεις του Κυρωτικού Νόμου». Επομένως, πέραν των ειδικών κανονισμών λιμένων, κανονισμών λειτουργίας και κανονισμών τιμολογιακής πολιτικής που παρατίθενται στο Μέρος ΙΙ του Παραρτήματος 1.7, οι οποίοι εξακολουθούν να ισχύουν έως ότου εκδοθούν αναθεωρημένοι Κανονισμοί, κανένας άλλος κανονισμός που εκδόθηκε κατά το παρελθόν από τον … και αφορά την άσκηση διοικητικής εξουσίας δεν ισχύει, δεδομένου ότι είναι αντίθετος με τις διατάξεις της Σύμβασης Παραχώρησης και του Κυρωτικού Νόμου. Συνεπώς, ο προαναφερόμενος Κανονισμός Οικονομικής Διαχείρισης του …. [υπ’ αριθ. 45057/11/72/18.12.1972 κοινή απόφαση των Υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομικών αφετέρου (ΦΕΚ/Β/57/1973), η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 14 του α.ν. 1559/1950, που κυρώθηκε με το Ν. 1630/1951], ο οποίος δεν περιλαμβάνεται στο Παράρτημα 1.7 θεωρείται ότι έχει καταργηθεί από τη δημοσίευση του Ν. 4404/2016 (08.07.2016). Στην προκειμένη περίπτωση, με την κρινόμενη αγωγή εκτίθεται ότι η ενάγουσα, που συστήθηκε ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και μετατράπηκε σε ανώνυμη εταιρία, έχει αναλάβει τη διοίκηση και την εκμετάλλευση του Λιμένος Πειραιώς. Ότι η εναγόμενη είναι πλοιοκτήτρια, άλλως εκμεταλλεύεται οικονομικά στο όνομα και για λογαριασμό της:  α) το πλοίο … με αριθμό 399, κ.ο.χ. 68,09, β) τον πλωτό γερανό – εκσκαφέα … , Νηολογίου …..με αριθμό 149, κ.ο.χ. 479,77 και γ) τον πλωτό γερανό … με ολικό μέγιστο μήκος 28,00 μέτρα, τα οποία κατέπλευσαν και ελλιμενίστηκαν στη θαλάσσια περιοχή αρμοδιότητάς της, στον ευρύτερο λιμένα Πειραιά και δέχθηκαν ευκολίες παροχής υγρών και στερεών αποβλήτων, αντί των αναφερόμενων στο δικόγραφο χρεώσεων, όπως αυτές καθορίζονται ανά τύπο πλοίου/πλωτού ναυπηγήματος, με τον Κανονισμό τιμολογιακής πολιτικής της ενάγουσας, κατά τα ειδικότερα εκτιθέμενα στην αγωγή. Ότι, ενώ η ίδια παρείχε τις αναφερόμενες στην αγωγή υπηρεσίες για τα ένδικα σκάφη/πλωτά ναυπηγήματα και εξέδωσε τα επισυναπτόμενα στην αγωγή αποτελούντα ενιαίο σώμα με αυτή αναφερόμενα αναλυτικώς, κατά ποσό και είδος, τιμολόγια, η εναγομένη, παρότι έκανε χρήση των υπηρεσιών και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις της, δεν της κατέβαλε τα αναλογούντα ανταλλάγματα για το χρονικό διάστημα από 01.01.2014 έως 31.05.2019, συνολικού ποσού 22.479,69 ευρώ. Με βάση το ιστορικό αυτό, η ενάγουσα αιτείται να υποχρεωθεί η εναγομένη, με απόφαση που θα κηρυχθεί προσωρινά εκτελεστή, να της καταβάλει το συνολικό ποσό των 22.479,69 ευρώ, με τόκους υπερημερίας με επιτόκιο 1% μηνιαίως από την επομένη γένεσης κάθε οφειλής, ήτοι την τελευταία ημέρα εκάστης μηνιαίας χρήσης, άλλως από την επομένη έκδοσης εκάστου τιμολογίου και μέχρι την εξόφληση, άλλως από την επομένη επίδοσης της κρινόμενης αγωγής,  πλέον τελών χαρτοσήμου 3,6% επί των οφειλόμενων τόκων υπερημερίας για κάθε τιμολόγιο, άλλως δε η ενάγουσα ζητεί να υποχρεωθεί η εναγομένη να της καταβάλει το ανωτέρω χρηματικό ποσό με τον νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής και μέχρι την εξόφληση και, τέλος, να καταδικαστεί στην καταβολή της δικαστικής της δαπάνης. Με το ανωτέρω περιεχόμενο και αιτήματα, η αγωγή, με την οποία εισάγεται διαφορά ιδιωτικού δικαίου, που υπάγεται στη δικαιοδοσία των πολιτικών δικαστηρίων, κατ’ άρθρο 1 περ. α’ ΚΠολΔ (πρβλ. ΑΠ 998/2015 ΤΝΠ Nόμος), παραδεκτά εισάγεται προς συζήτηση κατά την τακτική διαδικασία ενώπιον του παρόντος Δικαστηρίου, καθώς οι αξιώσεις της ενάγουσας απορρέουν από μικτή σύμβαση, με στοιχεία που ανήκουν σε περισσότερους αυτοτελείς τύπους συμβάσεων, από τις οποίες, ενόψει και του σκοπού της ενάγουσας προς παροχή κάθε είδους λιμενικών υπηρεσιών, προέχει αυτή της σύμβασης παροχής υπηρεσιών, το οποίο είναι καθ’ ύλην, κατά τόπο και λειτουργικά αρμόδιο, με βάση τις διατάξεις των άρθρων 7, 8, 9, 12 παρ. 1, 13, 33 ΚΠολΔ, σε συνδυασμό με εκείνες του άρθρου 51 παρ. 1 περ. α’, 3Α, 4 Ν. 2172/1993, λόγω της ναυτικής φύσης της διαφοράς. Περαιτέρω, η αγωγή τυγχάνει νόμιμη, ερειδόμενη στις διατάξεις των άρθρων 287, 340, 341, 345, 346, 361 ΑΚ, άρθρο δεύτερο παρ. 6 και 7 Ν. 2688/1999, άρθρο 3 περ. 1.3, 2.3, 4.7, 4.4, 4.7 και 8 παρ.1 του Κανονισμού τιμολογιακής πολιτικής στη Λιμενική Ζώνη …., άρθ.  8§§1, 2 περ.γ, 3 και 11 παρ. 1 του Κανονισμού και Τιμολόγια στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη … [όπως ισχύει με τις Αποφάσεις του Δ.Σ. 180/29.9.2010 (ΦΕΚ 1643/Β/14.10.2010), 62/14.03.2011 (ΦΕΚ 669/Β/26.04.2011), 77/28.03.2011 (ΦΕΚ 853/Β/16.05.2011), 112/09.07.2012 (ΦΕΚ 2239/Β/02.08.2012), 117/09.07.2012 (ΦΕΚ 2239/Β/02.08.2012), 99/10.07.2014 (ΦΕΚ 2380/Β/05.09.2014)], άρθ. 6 του Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας Τμήματος Περιβαλλοντικών Ευκολιών …, άρθ. 7 παρ. 1 και 3 Ν. 4404/2016, άρθ. 105, 106 ΚΙΝΔ και των άρθρων 176, 907, 908 Κ.Πολ.Δ.. Ωστόσο, το παρεπόμενο αίτημα τοκοδοσίας ως προς την κύρια και την πρώτη επικουρική βάση του, δηλαδή από την τελευταία ημέρα κάθε μηνιαίας χρήσης, άλλως από την επομένη της έκδοσης κάθε τιμολογίου, είναι μη νόμιμο και απορριπτέο, διότι κατά ρητή πρόβλεψη του άρθρου 7§1 του ισχύοντος Κανονισμού τιμολογιακής πολιτικής του …., οι  χρεώσεις προσόρμισης, παραβολής και πρυμνοδέτησης των πλοίων/πλωτών ναυπηγημάτων εσωτερικού, καθίστανται καταβλητέες όχι στο τέλος της μηνιαίας χρήσης, ούτε από την έκδοση του τιμολογίου, αλλά από την εικοστή ημέρα του επομένου του μηνός στον οποίον παρασχέθηκαν οι σχετικές υπηρεσίες, ενώ όσον αφορά τα τέλη διαχείρισης αποβλήτων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Οργάνωσης και Λειτουργίας Τμήματος Περιβαλλοντικών Ευκολιών … (άρθρο 9), αυτά καθίστανται καταβλητέα μετά δεκαημέρου από την αποστολή των επιμέρους τιμολογίων και επομένως, το παρεπόμενο αίτημα τοκοδοσίας κάθε επιμέρους ποσού, είναι νόμιμο από τα προαναφερόμενα χρονικά σημεία, με βάση τις παραπάνω διατάξεις, σε συνδυασμό με εκείνες των άρθρων 341, 345 εδ. α’ ΑΚ και 109 ΕισΝΑΚ, περιλαμβάνεται δε αυτό, ως έλασσον, στο μείζον προσδιοριζόμενο αιτούμενο χρονικό διάστημα τοκοδοσίας. Σύμφωνα δε με τις διατάξεις του άρθρου 16§§2, 4 περ.β του Κανονισμού Οικονομικής Διαχείρισης του … οι τόκοι υπερημερίας έως την 08.07.2016, ήτοι έως την έναρξη ισχύος του Ν. 4404/2016, με τον οποίο κυρώθηκε η από 24.06.2016 Σύμβαση παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και της … οπότε και καταργήθηκε ο  Κανονισμός Οικονομικής Διαχείρισης του …., καθώς αφενός δεν περιλαμβάνεται στο Παράρτημα 1.7 των Κανονισμών που εξακολουθούν να ισχύουν μετά την κύρωση του ως άνω νομοθετήματος (υφιστάμενοι Κανονισμοί …), και σε κάθε περίπτωση αυτός δεν συμβαδίζει με τον χαρακτήρα της ενάγουσας ως νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με αμιγή χαρακτήρα επιχειρηματικής εκμετάλλευσης, ανέρχονται σε ποσοστό 1%. Επομένως, αναφορικά με τις αγωγικές αξιώσεις που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες και απαιτητές μετά τις 08.07.2016, μετά το οποίο δεν αναπτύσσουν ισχύ οι διατάξεις του Κανονισμού Οικονομικής Διαχείρισης του … οφείλονται μόνο οι νόμιμοι τόκοι υπερημερίας. Τέλος, το παρεπόμενο αίτημα περί καταβολής τέλους χαρτοσήμου 3,6% επί των οφειλόμενων τόκων υπερημερίας είναι απορριπτέο ως μη νόμιμο, καθώς δεν συμβαδίζει με τον χαρακτήρα της ενάγουσας ως νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με αμιγή χαρακτήρα επιχειρηματικής εκμετάλλευσης σύμφωνα και με τα εκτιθέμενα στη μείζονα σκέψη της παρούσας. Κατόπιν τούτων, πρέπει η αγωγή να ερευνηθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα, κατά το μέρος που κρίθηκε νόμιμη, εφόσον για το αντικείμενό της έχει καταβληθεί το ανάλογο τέλος δικαστικού ενσήμου με τις νόμιμες προσαυξήσεις υπέρ τρίτων (βλ. το υπ’ αριθ. … ηλεκτρονικό παράβολο, σε συνδυασμό με την από 02.07.2020 απόδειξη είσπραξης ηλεκτρονικού παράβολου των Ελληνικών Ταχυδρομείων).

Από την εκτίμηση όλων, ανεξαιρέτως, των εγγράφων, που προσκομίζονται, νομίμως, με επίκληση, από τους διαδίκους και τα οποία εκτιμώνται είτε ως αυτοτελή αποδεικτικά μέσα είτε προς συναγωγή δικαστικών τεκμηρίων, σε συνδυασμό και με τα διδάγματα της κοινής πείρας, αποδείχθηκαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά: στις 23.02.2014, στις 17.04.2014 και στις 30.06.2014 κατέπλευσε στο Κεντρικό Λιμάνι Πειραιά, προκειμένου να λάβει θέση επισκευής στο Ναυπηγείο Περάματος, το υπό ελληνική σημαία ρυμουλκό πλοίο … Νηολογίου Χ. με αριθμό 399, κοχ 68,09 και ολικού μεγίστου μήκους 18,40 μέτρων, για την προσόρμιση και πρυμνοδέτησή του έξωθεν του Ναυπηγείου, η ενάγουσα δε προέβη στις ανάλογες χρεώσεις, σύμφωνα με τις ως άνω αναφερόμενες διατάξεις του Κανονισμού Τιμολογιακής Πολιτικής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη …. Ειδικότερα, ως προς την προσόρμισή του προέβη σε χρέωση 0,047 ευρώ για κάθε κατάπλου, ήτοι 3,20 ευρώ (κοχ 68,09 Χ 0,047) και ως προς την πρυμνοδέτησή του έξωθεν του Ναυπηγείου σε χρέωση (0,935 Χ35%=) 0,327 ευρώ ανά ημέρα και μέτρο ολικού μήκους. Προσέτι δε το ως άνω πλοίο χρεώθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Λειτουργίας και Οργάνωσης του Τμήματος Περιβαλλοντικών Ευκολιών …  για την άφιξή του στις 23.02.2014, για τέλος υγρών αποβλήτων σύμφωνα με τις χρεώσεις για πλοία έκτακτων πλόων (Τ=200Χ1), με το ποσό των 200€ και για τέλος στερεών αποβλήτων, σύμφωνα με τις χρεώσεις για επισκευαζόμενα πλοία (Τ= 150Χ1), με το ποσό των 150€. Για την άφιξή του στις 17.04.2014 επιβλήθηκε ομοίως χρέωση υγρών αποβλήτων 200€ και 150€ για τέλος στερεών αποβλήτων, ενώ για την άφιξή του στις 30.06.2014, οπότε και απέπλευσε αυθημερόν, χρεώθηκε με τέλος στερεών αποβλήτων 200€ και τέλος υγρών αποβλήτων, σύμφωνα με τις χρεώσεις για πλοία έκτακτων πλόων (Τ= 100Χ1) με το ποσό των 100€. Για τις ανωτέρω υπηρεσίες και χρεώσεις σε σχέση με το πλοίο … η ενάγουσα εξέδωσε στο όνομα της εναγομένης, η οποία είχε την ιδιότητα της πλοιοκτήτριας του ως άνω πλοίου και έφερε κατά τον επίδικο χρόνο την επωνυμία «… τα ακόλουθα τιμολόγια: 1. Το υπ’ αριθ. 2/509 τιμολόγιο, με ημερομηνία 28.02.2014, για δικαιώματα προσόρμισης, ποσού 15,23€, 2. Το υπ’ αριθ. 14/1205  τιμολόγιο, με ημερομηνία 28.02.2014, για παροχή ευκολιών υποδοχής στερεών αποβλήτων, ποσού 150,00€, 3. Το υπ’ αριθ. 14/1198  τιμολόγιο, με ημερομηνία 28.02.2014, για παροχή ευκολιών υποδοχής υγρών αποβλήτων, ποσού 200,00€, 4. Το υπ’ αριθ. 14/2476  τιμολόγιο, με ημερομηνία 25.04.2014, για παροχή ευκολιών υποδοχής υγρών αποβλήτων, ποσού 200,00€, 5. Το υπ’ αριθ. 14/2503  τιμολόγιο, με ημερομηνία  25.04.2014, για παροχή ευκολιών υποδοχής στερεών αποβλήτων, ποσού 150,00€, 6. Το υπ’ αριθ. 2/1099  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.04.2014, για δικαιώματα προσόρμισης, ποσού 21,25€, 7. Το υπ’ αριθ. 2/1679  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.06.2014, για δικαιώματα προσόρμισης, ποσού 8,64€, 8. Το υπ’ αριθ. 14/4197  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.06.2014, για παροχή ευκολιών υγρών αποβλήτων, ποσού 200,00€, 9. Το υπ’ αριθ. 14/4184  τιμολόγιο, με ημερομηνία 04.07.2014, για δικαιώματα υποδοχής στερεών αποβλήτων, ποσού 100,00€ και 10. Το υπ’ αριθ. 2/1939  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.07.2014, για δικαιώματα πρυμνοδέτησης, ποσού 5,30€. Τα τιμολόγια αυτά, τα οποία κοινοποιήθηκαν στην εναγομένη, παραμένουν ανεξόφλητα, όπως τούτο συνομολογεί και η τελευταία με τις προτάσεις της. Περαιτέρω αποδείχθηκε ότι για τον πλωτό γερανό-εκσκαφέα «…», Νηολογίου Πειραιώς με αριθμό 149, κοχ 479,77, κκχ 479,77 και ολικού μήκους 50,30 μέτρων, πλοιοκτησίας της εναγομένης, ο οποίος κατέπλευσε και προσόρμισε εντός της θαλάσσιας ζώνης αρμοδιότητας της ενάγουσας, χρεώθηκαν τα ανάλογα τέλη προσόρμισης, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις του Κανονισμού Τιμολογιακής Πολιτικής στη Λιμενική Ζώνη …, με χρέωση 0,049€ για κάθε κατάπλου και ανά κ.ο.χ., ήτοι (0,049Χ479,77=) 23,51€, προς τούτο δε εκδόθηκε, στο όνομα της εναγομένης, το υπ’ αριθ. …, με ημερομηνία 30.06.2014, τιμολόγιο, για δικαιώματα προσόρμισης, ποσού 23,51€, το οποίο επιδόθηκε στην εναγομένη, πλην όμως παραμένει ανεξόφλητο, όπως και η ίδια συνομολογεί. Περαιτέρω, αποδείχθηκε ότι η ενάγουσα εξέδωσε 65 τιμολόγια, κατά το χρονικό διάστημα από Ιανουαρίου 2014 έως Ιουνίου 2019, για τέλη πρυμνοδέτησης σε ιδιωτικά ναυπηγεία του πλωτού γερανού … ολικού μέγιστου μήκους 28,00 μέτρων, σύμφωνα με τις ως άνω αναφερόμενες διατάξεις του Κανονισμού Τιμολογιακής Πολιτικής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη …, τα οποία ανέρχονταν σε (0,935 Χ35%=) 0,327 ευρώ ανά ημέρα και μέτρο ολικού μήκους, ήτοι (0,327 Χ 28,00=) 9,156€ ανά ημέρα. Η εναγομένη, αρνούμενη την αγωγή, ισχυρίζεται ότι δεν είχε κατά το επίδικο διάστημα την πλοιοκτησία, αλλά ούτε και την οικονομική εκμετάλλευση του ως άνω πλωτού γερανού, προσκομίζει δε προς τούτο το, από 22.07.2020, πιστοποιητικό κυριότητας του Τομέα Νηολογίων και Ναυτικών Υποθηκολογίων του Κ.Λ.Π., σύμφωνα με το οποίο ο ως άνω πλωτός γερανός από την 26.03.2007 φέρεται ότι ανήκει στην εταιρεία … κατά ποσοστό 100%. Ωστόσο, η εναγομένη παραλάμβανε αδιαμαρτύρητα τα κάτωθι τιμολόγια, τα οποία της επιδίδονταν από την ενάγουσα, γεγονός που η ίδια δεν αμφισβητεί, χωρίς ουδέποτε να προβάλει ισχυρισμό, περί μη εμπλοκής της καθ’ οιονδήποτε τρόπο, με τον εν λόγω πλωτό γερανό. Ο ισχυρισμός δε αυτός, ο οποίος προβάλλεται το πρώτον στην παρούσα δίκη κρίνεται αβάσιμος, καθώς, λαμβανομένου υπόψην του μεγάλου χρονικού διαστήματος κατά τον οποίον η εναγομένη αδιαμαρτύρητα παραλάμβανε τα κάτωθι τιμολόγια, αλλά και του ότι της έκδοσης των τιμολογίων προηγείται έγγραφη επικοινωνία με το αρμόδιο Τμήμα της ενάγουσας για την προσέγγιση και πρυμνοδέτηση του σκάφους στην περιοχή της αρμοδιότητάς της, στο πλαίσιο της οποίας γνωστοποιούνται μεταξύ άλλων και τα στοιχεία της εταιρείας που εκμεταλλεύεται ή διαχειρίζεται αυτό, κρίνεται ότι κατά το επίδικο διάστημα η εναγομένη εκμεταλλευόταν οικονομικά τον εν λόγω πλωτό γερανό  στο όνομα και για λογαριασμό της. Ειδικότερα δε, εκδόθηκαν από την ενάγουσα, στο όνομα της εναγομένης, υπό την αρχική της επωνυμία, για τον πλωτό γερανό …», τα ακόλουθα τιμολόγια:  υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.01.2014, ποσού 283,84€, 2. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 28.02.2014, ποσού 256,37€,  3. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.03.2014, ποσού 283,84€, 4. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.04.2014, ποσού 274,68€, 5. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.05.2014, ποσού 283,84€, 6. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.06.2014, ποσού 274,68€, 7. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.07.2014, ποσού 283,84€, 8. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.08.2014, ποσού 283,84€, 9. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.09.2014, ποσού 274,68€, 10. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.10.2014, ποσού 283,84€, 11. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.11.2014, ποσού 274,68€, 12. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.12.2014, ποσού 283,84€, 13. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.01.2015, ποσού 283,84€, 14. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 28.02.2015, ποσού 256,37€, 15. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.03.2015, ποσού 283,84€, 16. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.04.2015, ποσού 274,68€, 17. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.05.2015, ποσού 283,84€, 18. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.06.2015, ποσού 274,68€, 19. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.07.2015, ποσού 283,84€, 20. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.08.2015, ποσού 283,84€, 21. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.09.2015, ποσού 274,68€, 22. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 31.10.2015, ποσού 283,84€, 23. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 30.11.2015, ποσού 274,68€, 24. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 09.01.2016, ποσού 283,84€, 25. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 09.02.2016, ποσού 283,84€, 26. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 08.03.2016, ποσού 265,52€, 27. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 11.04.2016, ποσού 283,84€, 28. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 12.05.2016, ποσού 274,68€, 29. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 01.07.2016, ποσού 283,84€, 30. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 13.07.2016, ποσού 274,68€, 31. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.08.2016, ποσού 283,84€, 32. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 07.09.2016, ποσού 283,84€, 33. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 06.10.2016, ποσού 274,68€, 34. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 03.11.2016, ποσού 283,84€, 35. υπ’ αριθ. …  τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.12.2016, ποσού 274,68€, 36. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 03.01.2017, ποσού 283,84€, 37. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 06.02.2017, ποσού 283,84€, 38. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 06.03.2017, ποσού 256,37€, 39. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.04.2017, ποσού 283,84€, 40. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.05.2017, ποσού 274,68€, 41. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 08.06.2017, ποσού 283,84€, 42. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.07.2017, ποσού 274,68€, 43. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 03.08.2017, ποσού 283,84€, 44. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.09.2017, ποσού 283,84€, 45. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.10.2017, ποσού 274,68€, 46. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 03.11.2017, ποσού 283,84€, 47. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.12.2017, ποσού 274,68€, 48. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 09.01.2018, ποσού 283,84€, 49. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.02.2018, ποσού 283,84€, 50. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.03.2018, ποσού 256,37€, 51. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.04.2018, ποσού 283,84€, 52. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 04.05.2018, ποσού 274,68€, 53. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.06.2018, ποσού 542,50€, 54. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.07.2018, ποσού 525,00€, 55. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 03.08.2018, ποσού 542,50€, 56. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.09.2018, ποσού 542,50€, 57. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.10.2018, ποσού 525,00€, 58. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.11.2018, ποσού 542,50€, 59. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.12.2018, ποσού 525,00€, 60. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 04.01.2019, ποσού 542,50€, 61. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.02.2019, ποσού 542,50€, 62. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.03.2019, ποσού 490,00€, 63. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 09.01.2018, ποσού 542,50€, 64. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 06.05.2019, ποσού 525,00€, 65. υπ’ αριθ. … τιμολόγιο, με ημερομηνία 05.06.2019, ποσού 542,50€, έναντι δε των τιμολογίων αυτών ουδέν ποσό καταβλήθηκε. Μετά ταύτα πρέπει η υπό κρίση αγωγή να γίνει δεκτή, ως και κατ’ ουσίαν βάσιμη και να υποχρεωθεί η εναγομένη να καταβάλει στην ενάγουσα, υπό την ιδιότητα της πλοιοκτήτριας του πλοίου …» και του πλωτού γερανού – εκσκαφέα «…» και υπό την ιδιότητα της εφοπλίστριας του πλωτού γερανού …», το χρηματικό ποσό των είκοσι δύο χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα εννέα ευρώ και εξήντα εννέα λεπτών (22.479,69€), νομιμότοκα, όσον αφορά τα δικαιώματα προσόρμισης και πρυμνοδέτησης από την επομένη της εικοστής ημέρας του επομένου του μηνός στον οποίον παρασχέθηκαν οι αντίστοιχες υπηρεσίες και όσον αφορά τα δικαιώματα υποδοχής αποβλήτων από την επομένη μετά την πάροδο δεκαημέρου από την επίδοση ενός εκάστου τιμολογίου, έως την πλήρη εξόφληση, για τις δε  οφειλές που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες έως την 08.07.2016, με επιτόκιο 1%, ενώ για τις οφειλές που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες μετά την 08.07.2016, με τους νόμιμους τόκους υπερημερίας. Το παρεπόμενο αίτημα περί κήρυξης της απόφασης προσωρινά εκτελεστής πρέπει να απορριφθεί, ως κατ΄ουσίαν αβάσιμο, καθώς δεν προέκυψαν εξαιρετικοί προς τούτο λόγοι, ούτε αποδείχθηκε ότι η ενάγουσα πρόκειται να υποστεί σημαντική ζημία από την καθυστέρηση εκτέλεσης της παρούσας, τέλος, δε, πρέπει η εναγομένη, λόγω της ήττας της, να καταδικαστεί στα δικαστικά έξοδα της ενάγουσας (άρθρα 176, 191 παρ. 2 ΚΠολΔ), σύμφωνα με όσα ορίζονται στο διατακτικό.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΔΙΚΑΖΕΙ αντιμωλία των διαδίκων.

ΔΕΧΕΤΑΙ την αγωγή.

ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ την εναγομένη να καταβάλει στην ενάγουσα το χρηματικό ποσό των είκοσι δύο χιλιάδων τετρακοσίων εβδομήντα εννέα ευρώ και εξήντα εννέα λεπτών (22.479,69€), νομιμότοκα, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στο σκεπτικό, έως την πλήρη εξόφληση.

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ την εναγομένη στην καταβολή της δικαστικής δαπάνης της ενάγουσας, την οποία ορίζει στο ποσό των εξακοσίων ογδόντα ευρώ (680,00) ευρώ.

Κρίθηκε, αποφασίστηκε και δημοσιεύθηκε στον Πειραιά σε έκτακτη δημόσια συνεδρίαση στο ακροατήριό του την            2021, χωρίς την παρουσία των διαδίκων και των πληρεξούσιων Δικηγόρων τους.

Η ΔΙΚΑΣΤΗΣ                                    Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ